Din cauza descoperirii tardive, doar 14% din pacienţii diagnosticaţi ajung să supravieţuiască o perioadă de timp mai îndelungată (5 ani).
Se estimează că peste 1.3 milioane de persoane mor anual, în întreaga lume din cauza cancerului pulmonar.
Bărbaţii care nu fumează şi care consumă cantităţi mari de soia prezintă un risc mai scăzut de a suferi de cancer la plămâni, arată un nou studiu.
Soia conţine isoflavoni, care acţionează într-un mod similar hormonului estrogen, având calităţi anti-cancer în cazul cancerelor asociate hormonilor, cum sunt cancerele de sân şi de prostată. Cercetătorii au ajuns la această concluzie într-un nou studiu publicat în American Journal of Clinical Nutrition. Celulele din plămân au, de asemenea, proprietăţi care sugerează că ar putea răspunde la isoflavoni.
Cititi mai multe pe: doctorulzilei.ro











