Auchan Satu Mare a devenit ATAC Hiper Discount

0

Rețeaua de magazine ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, ajunge la 7 unități, cele mai recente deschideri având loc joi, 26 septembrie, în Sibiu și Satu Mare. Cu sloganul „Jos cu prețurile!”, magazinele ATAC propun prețuri mici la scară generalizată, precum și un sistem de prețuri cu reducere în cascadă, pentru cantități mai mari, datorită optimizărilor de game și reducerii cheltuielilor de operare. Magazine ATAC sunt și în Brașov, Ploiești, Timișoara, Târgu Mureș și Galați.

Deschise în locul hipermarketurilor Auchan Sibiu, respectiv Auchan Satu Mare, cele două magazine ATAC propun clienților o gamă variată de 17.000 de produse, fabricate în România și nu numai, toate la cel mai bun raport calitate-preț, precum și o selecție de servicii utile.

Cu suprafețe de peste 6.000 mp, noile magazine ATAC răspund puterii de cumpărare a consumatorilor, oferind un sortiment variat de produse alimentare și nealimentare, atent selecționate, de la fructe și legume, produse de brutărie și cofetărie, patiserie, carmangerie, pește proaspăt și mâncare gătită, cât și articole de băcănie, detergenți și produse de curățenie, cosmetice și articole de îngrijire, băuturi alcoolice, răcoritoare, produse nealimentare sezoniere și de primă necesitate, la prețuri foarte avantajoase.

Formatul de hiper discount propune în continuare o experiență facilă și confortabilă la cumpărături, păstrând aleile largi, oferind un parcurs rapid clienților, o semnalizare vizibilă a categoriilor și un număr mare de case de marcat. Magazinele sunt deschise zilnic în intervalul 7:00-21:00 (Satu Mare) și 7:00-22:00 (Sibiu).

 Conceptul de hiper discount răspunde puterii de cumpărare a românilor, cu un sortiment variat de produse, atât mărci și produse românești, branduri internaționale consacrate, cât și produse marcă proprie la un excelent raport calitate-preț. Prețurile sunt reduse ca urmare a unor investiții ce au vizat reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice, precum și reducerea costurilor de transport și a investițiilor în decor și publicitate. Totodată, în ATAC, retailerul aprovizionează și manipulează produsele la palet și bax, utilizând un mobilier adaptat, prezintă game de produse esențiale, reduce consumabilele, ambalajele și spațiile de depozitare și negociază achiziția de cantități mari pentru prețuri mai bune.

Comentarii Facebook