Interviu cu Herman Ramona, managerul complexului One More Satu Mare

Interviu cu Herman Ramona, managerul complexului One More Satu Mare

Interviu cu Herman Ramona, managerul complexului One More Satu Mare

Complexul OneMore Satu Mare este un complex sportiv modern cu aparate şi accesorii de ultimă generaţie Life Fitness, format după conceptul World Class.
După o perioada în care, din cauza pandemiei de coronavirus, Complexul One More a fost închis, acesta și-a redeschis porțile pentru clienții săi în 15 iunie.
Am stat de vorba pe această temă cu Herman Ramona, manager One More.

smlive.ro: Cum a trecut pentru complexul One More, perioada grea impusă de pandemie?

H.R.: Într-adevăr, pandemia ne-a interzis să mai practicăm sportul în sălile de fitness, iar acest lucru n-a fost benefic pentru nimeni. Au fost pierderi enorme atât financiar, cât și motivațional. Pandemia a distrus obiectivele clienților.

smlive.ro: Ce aduce nou vara anului 2020 pentru clienții One More?

H.R.: Am pregătit multe surprize, după cum i-am obișnuit deja pe clienții noștri. Printre acestea se numără: studioul de X-BODY; salonul de masaj ce oferă multe opțiuni precum: relaxare, terapeutic, limfatic, anticelulitic; clasa de Yoga, care a fost foarte solicitată și nu în ultimul rând spațiul destinat autoapărării: Krav Maga.

smlive.ro: A fost afectată formă fizică a clienților, în perioada pandemiei?

H.R.: Nu este general valabil. Desigur, că avem și clienți mai conștiincioși, dar și mai delăsători. Putem compară situația cu elevii unei școli, însă trebuie menționat că formă psihică a tuturor a fost afectată.

smlive.ro: Există rețineri în rândul clienților de a se antrena la sala alături de ceilalți ?

H.R.: Având în vedere măsurile extrem de stricte impuse în complexul nostru, clienții vin cu încredere. Pot să va spun cert că am revenit ușor la numărul abonaților de dinaintea pandemiei.

smlive.ro: Câți clienți au fost înainte de pandemie și ce procent au revenit acum la sala?

H.R.: În luna februarie, făcusem o contorizare și ajunsesem la clientul 2326. Ca procent, în jur de 80%, însă țin să precizez că în acest procent intră și clienții noi, care s-au motivat în perioada izolării, apoi au revenit în forță.

smlive.ro: Ce măsură a luat Complexul One More pentru a reduce riscul de infectare și de a păstra curățenia la locul de antrenament?

H.R.: La intrarea în sala, fiecare client este obligat să își dezinfecteze încălțămintea și mâinile, să poarte masca până începe antrenamentul și să accepte măsurarea temperaturii. În sală, am triplat locurile amenajate cu dezinfectanți și role de hârtie. Instructorii noștri îi informează pe clienți în permanentă că sunt obligați să dezinfecteze aparatele după folosire, iar colega noastră Hajni face o dezinfecție generală, la fiecare 2 ore.

smlive.ro: Ce surprize le pregățiți clienților pentru partea a două a anului 2020?

H.R.: Pregătim un eveniment unic, ce va avea loc pe acoperiș, însă nu va dăm încă detaliile, fiind reticenți din cauza instabilitățîi impuse de pandemie.

smlive.ro: Care este rutina pe care clientii sunt obligati sa o respecte? Dar masurile luate pentru a fi in legalitate si siguranta?

H.R.: După cum am menționat și mai sus, clienții sunt obligați să îndeplinească toate cerințele impuse. Foarte important, dușurile și sauna nu se pot folosi până la noi ordine. Se respectă distanțarea socială de minim 1,5 m. În caz de supra-aglomerare, se anunță în timp real pe site pentru că cei care doresc să vină, să-și poată face programare.

smlive.ro: Ce le transmiteţi sătmărenilor care au o reținere în a frecventa complexul One More, determinată de frica faptului că s-ar putea infectă cu acest nou virus?

H.R.: Îi asigurăm ferm că dezinfecția și igiena în incinta One More, sunt la cel mai înalt nivel!

smlive.ro: Care este rolul unui antrenor în cadrul complexului One More?

H.R.: Subiect discutabil…după cum bine șțiți, avem atât antrenori angajați ai sălii, antrenori colaboratori ai sălii, cât și antrenori colaboratori ce țin clase de sport. Fiecare,în parte are alt rol, însă cert este că fiecare dintre ei trebuie să stabilească obiective împreună cu clientul, să îl susțină și să îl motiveze, iar în funcție de studiile fiecăruia, aceștia pot scrie și un plan alimentar.

smlive.ro: Care sunt cele mai mari bucurii pe care ţi le aduce această meserie?

H.R.: Satisfacția este schimbarea pe care o vezi în jurul tău. Fiind acolo zilnic, luni și ani de-a rândul, îți dai seama că ai construit o fabrică de sănătate și frumusețe.

smlive.ro: Care sunt obiceiurile la care trebuie să renunţe cei care se apucă de sport?

H.R.: O părere subiectivă și indiscutabilă: fumatul, junk food-ul și alcoolul.

smlive.ro: Ce trebuie să facă un client One More pentru a beneficia de serviciile unui antrenor?

H.R.: Clientul trebuie să ne viziteze în prima fază, să testeze sala pentru că oferim o zi gratuită, ca acesta să poată lua o decizie corectă. Antrenorii noștri îi vor prezenta sala, se vor interesa de nevoile și obiectivele sale, iar în funcție de asta, se va decide dacă este cazul de personal trainer (contra-cost) sau instructor fitness (gratuit).

smlive.ro: Ce le transmiteţi sătmărenilor ?

H.R.: Îi asigurăm de o igienă și dezinfecție ireproșabilă a întregului complex și îi așteptăm la mișcare pentru că sportul e sănătate.

Comentarii Facebook

Acest articol a fost adaugat la data: 06 iulie, 2020

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.